24 sata podrška: info@itlogistic.me

MNE: +382 67 2 333 11       SRB: +381 69 35 35 132

Obeleži sve tipove domena (Za proveru tipova domena koji se ne nalaze u listi, molimo Vas obratite nam se putem kontakt forme)

FACEBOOK-ADWORDS ODRŽAVANJE/KAMPANJE

Društveni mediji su puno više od same platforme za druženje pojedinaca. Društveni mediji postaju važna "BUSINESS" platforma, na kojem možete naći najveći broj svojih klijenata, te je s time lakše doći do novih, budućih klijenata. Društvene mreže postaju najjači marketinški kanal, a profesionalne facebook aplikacije Vam otvaraju vrata najvećeg tržišta prema svojim korisnicima.

Facebook je moćan alat koji se danas ne sme izostaviti iz poslovanja. Profil na Facebooku ima 51.7% stanovnika Crne Gore, što je ugrubo brojka od oko 325.000 ljudi. Kao najposećenija društvena mreža u Crnoj Gori ima tendenciju stalnog rasta, kako u privatne tako i u poslovne svrhe.

Izrada i održavanje Facebook stranica samo je jedna od usluga u našem spektru. Ako Vas zanima kako napraviti i održavati Facebook stranicu posaljite nam Online zahtev i mi ćemo Vam pomoći u tome.

Navedena usluga podrazumeva:

 - Izradu Facebook fan stranice
 - Usklađivanje grafičkog izgleda Facebook stranice s Vašim postojećim vizualnim identitetom
 - Punjenje stranice sa sadržajem (osnovne informacije o Vašem preduzeću, slike, tekst, video...)
 - Sve Facebook fan stranice imaju mogućnost praćenja statistike posjeta (broj poseta, broj fanova, starost posetilaca, pol i sl.)

Inicijalno podešavanje naloga (Grupe): 50 eura (ukoliko klijent nema FB grupu)

Facebook je društvena mreža koja je nastala 2004. godine. Do danas je ova inovacija XXI veka promenila mnoge sfere svakodnevnog života: kako komuniciramo sa bliskim ljudima, kako se informišemo, kako iskazujemo svoje stavove i osećanja. Javnost je dobila još jedan kanal komunikacije koji se prepoznaje kao vrlo uticajan i značajan.

O veličini ove mreže uveravaju sledeći podaci:

- Oktobra 2012. broj korisnika ove mreže dosegao je 1 bilion.
- 28. avgusta 2015. je objavljeno da je broj korisnika u tom danu dosegao 1 bilion.
- Svaki sedmi stanovnik planete aktivno koristi Facebook na mesečnom nivou, od čega 48% korisnika starijih od 18 godina pristupa Facebook-u na mobilnom uređaju;

U Srbiji i Crnoj Gori se takođe prati ovaj trend i ovo tržište ima značajan potencijal:

- U Srbiji i Crnoj Gori ima 3-3,5 miliona mesečno aktivnih korisnika koji su stariji od 18 godina.

- 46% mesečno aktivnih, punoletnih korisnika Facebook-a u Srbiji i Crnoj Gori su ženskog , a 54% su muškog pola.

- Kada su starosne kategorije u pitanju, 440.000 aktivnih korisnika ima između 13 i 18 godina, 1.000.000 aktivnih korisnika ima 19-25 godina, a broj mesečno aktivnih korisnika koji pripadaju grupi 26-35 godina starosti ima 990.000.

- 61% ciljne populacije koristi isključivo mobilni uređaj kada pristupa Facebook-u, 39% koristi isključivo desktop računar za pristup Facebook-u.

-42% korisnika Facebook-a iz Srbije i Crnoe Gore  je na svom profilu istaklo da živi u glavnom gradu.

* Zvanični podaci dobijeni iz Facebook alata za oglašavanje.

Reklamiranje na Facebooku

Kako je Facebook postao najpopularnija i najkorišćenija društvena mreža, tako je postao i nezaobilazan deo Internet marketinga u Srbiji. Ovo je platforma na kojoj ljudi provode veliki deo svog vremena u okruženju koje im je poznato i u kome se osećaju prijatno i bezbedno. Uz dobro vođenu marketinšku kampanju, korisnici će se vezati za određeni brend, a usput i zabaviti.

Prednosti Facebook oglašavanja:

     • Postojanje dvosmerne komunikacije – vrlo važna pogodnost na Facebook-u je povratna informacija u vidu lajka, komentara, pitanja ili deljenja sadržaja sa stranice kojim korisnici iskazuju svoj stav o kampanji i brendu.

     • Pronalaženje najrelevantnije ciljne populacije – uz precizan sistem targetiranja Facebook oglasima, moguće je predstaviti poruku kampanje usko ciljanim grupama korisnika, a oni zauzvrat dobijaju informaciju o proizvodu/usluzi koja ih zaista zanima.

     • Plasiranje informacija u različitim oblicima – na različite načine se može ispoljiti kreativnost u kampanji - kroz tekstove, fotografije, embedovane linkove, video snimke.

     • Povećanje svesti o brendu je važno kako za poznate, tako i za nove brendove na tržištu. Uz dobro odabrane alate za oglašavanje na Facebooku, brzo se dolazi do ciljne populacije koja se upoznaje sa brendom i pretvara kvalitetnim sadržajem u populaciju potencijalnih potrošača.

     • Stvaranje lojalnog odnosa sa fanovima kroz kvalitetan sadržaj i atraktivne ponude koje će im biti prilagođene i zanimljive je jedan od glavnih ciljeva kampanje.

Community management i Facebook oglasi

Glavne prednosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti brzog i lakog prenošenja poruke ciljnom auditorijumu, mogućnosti preciznog targetovanja ciljne grupe po geografskoj lokaciji, demografskim podacima i interesovanjima, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja ovih poruka i mogućnosti praćenja detaljne statistike o broju dosegnutih korisnika, ceni klika i uspešnosti kampanje uopšte.

Facebook oglasi se mogu prikazati na News Feed-u korisnika kao Sponsored Posts ili sa desne strane u koloni jedan ispod drugog. Klikom na njih korisnik odlazi na Facebook stranicu brenda ili neku drugu adresu na internetu (npr. na web sajt). Jednom posebnom sinergijom – dobrim oglasom, kvalitetnom stranicom i dobrim sadržajem dobijamo željeni rezultat. Svako će kliknuti na oglas koji se po nečemu izdvaja od drugih i ukoliko stranica na koju oglas vodi pruža konkretne informacije i još poneki zanimljiv sadržaj vezan za brend (što je deo kampanje koja se bavi kreiranjem i osmišljavanjem postova na stranici), korisnik će tu rado provesti neko vreme, lajkovaće stranicu, a ukoliko mu vaše usluge nisu trenutno potrebne, sigurno će vas se setiti sledeći put kada mu zatreba proizvod ili usluga koju nudite.

Cena usluge za vođenje Facebook kampanja naplaćuje se na mesečnom nivou, na osnovu budžeta koji je klijent planirao da uloži u reklame, i to:

  1. Za predviđeni mesečni budžet do 500 eura - mesečna provizija  iznosi 100 eura (fiksno)
  2. Za predviđeni mesečni budžet od 500 do 3000 eura - mesečna provizija  iznosi 15% od predviđenog budžeta
  3. Za predviđeni mesečni budžet preko 3000 eura - mesečna provizija iznosi 10% od predviđenog budžeta

 Veliko iskustvo u održavanju FB grupa i kampanja:



Sve cene na sajtu su prikazane BEZ uračunatog PDV-a!

2198

                  Više od           uspešnih projekata

"...Sarađujući sa IT LOGISTIC-om naša firma je dobila profesionalnu IT podršku. Brzinom i stručnošću u radu poslovna saradnja se razvijala godinama unazad i taj kontinuitet planiramo i da nastavimo..." RADISAV PUSULIĆ - Direktor SILOG DOO - www.silog.me
Name author,
"...Svima koji žele da njihova firma ima perfektno poslovno predstavljanje u virtuelnom svetu bih preporučio saradnju sa IT LOGISTIC-om čiji tim je učinio da sajt naše firme bude besprekorno odrađen web dizajn koji nas izdvaja od drugih..." AHMEDIN BIBEROVIĆ - Direktor EMILIO STECHER DOO - www.emiliostecher.me
Name author,

Translate

Serbian Afrikaans Belarusian Bulgarian Croatian English French German Hungarian Italian Macedonian Russian Slovenian Turkish

STATISTIKA POSETA

0591836
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
UKUPNO:
314
193
1649
442
2091
0
591836

KONTAKT PODACI

Bul. Peka Dapčevića 46 (dvorišna strana), 81000 Podgorica

PIB: 03119220

PDV reg.br.: 30/31-16863-4

Ž.R. 520-30976-73 Hipotekarna Banka
MNE: +382 67 2 333 11
SRB: +381 69 35 35 132

 



Cloudy

12°C

Podgorica

Wind: W at 6.44 km/h
Saturday
Partly cloudy
7°C / 15°C
Sunday
Rain
8°C / 12°C
Monday
Rain
2°C / 11°C
Tuesday
Partly cloudy
0°C / 11°C