24 sata podrška: info@itlogistic.me

MNE: +382 67 2 333 11       SRB: +381 69 35 35 132

Obeleži sve tipove domena (Za proveru tipova domena koji se ne nalaze u listi, molimo Vas obratite nam se putem kontakt forme)

IT (SLA) PODRŠKA/PAKETI

IT PODRŠKA
Primereno Vašim potrebama pružamo IT podršku po pozivu na lokaciju, jednokratno za određen problem ili u skladu sa zaključenim SLA (Service Level Agreement) ugovorom o pružanju IT podrške.

SLA (Service Level Agreement) IT podrška
Ukoliko sa nama sklopite SLA (Service Level Agreement) ugovor o pružanju IT podrške, u mogućnosti smo da Vama kao korisniku ponudimo IT podršku različitih nivoa, od telefonske podrške, podrške daljinskim pristupom i podršku na lokaciji korisnika.

U današnjem poslovnom okruženju skoro da ne postoji poslovni proces koji ne zavisi od IT sistema. To je naročito izraženo kod poslovnih procesa gde je stepen integracije poslovnih procesa i IT sistema ključno za poslovanje kompanije.

Nastankom kraćih nefunkcionalnosti IT sistema kompanije (down time) kompanija snosi gubitak prihoda u tom periodu, gubitak poslovnog ugleda, a ukoliko je nefunkcionalnost u dužem periodu vremena posledice se mogu odraziti na sam opstanak kompanije.

Svaka organizacija ili kompanija teži da minimalizuje zastoje u radu ključnih poslovnih procesa kroz osiguranje dostupnosti svih resursa neophodnih za nesmetano odvijanje ključnih poslovnih procesa, što uslovljava funkcionalnost IT sistema koji podržava ključne poslovne procese. Organizacijama i kompanijama sa takvim potrebama u mogućnosti smo da ponudimo uslugu IT podrške sa garantovanim nivoom usluge i podrške kroz IT SLA (Service Level Agreement) ugovor u kojim se definišu svi elementi pružanja usluge.

IT SLA (Service Level Agreement) podršku, definišemo u skladu sa Vašim potrebama, sa definisanim proaktivnim radnjama i garantovanim vremenom reakcije naše službe do uspostavljanja funkcionalnosti Vašeg IT sistema.

Prednost korišćenja SLA (Service Level Agreement) IT podrške:
Visok nivo pouzdanosti i raspoloživosti IT sistema
Manji broj stalno zaposlenih ITstručnjaka različitih profila
Brže izvođenje promena i usklađivanja sa poslovnim potrebama Vaše kompanije ili organizacije
Niži operativni troškovi i veća efikasnost IT sektora

IT Podrška daljinskim pristupom
Ukoliko problem nije moguće rešiti telefonskom podrškom, u mogućnosti smo da se daljnski povežemo sa Vašim računarom kroz TV pristup. Povezivanjem daljinskim pristupom u mogućnosti smo da imamo sveoubhvatan uvid u nastali problem i u mogućnosti smo da ga rešimo na brz i efikasan način. Podrška daljinskim pristupom je takođe povoljan način za osnovnu edukaciju korisnika.

Prednost IT podrške daljinskim pristupom je mnogostrana
Korisniku se pruža brza i efikasna IT podrška po povoljnijoj ceni od IT podrške pružene na lokaciji korisnika
Korisniku se pruža IT podrška nevezano za lokaciju gde se on fizički nalazi. Korisnik je u mogućnosti da bude podržan nezavisno od lokacije uz uslov da ima pristup internetu.
Korisnik u realnom vremenu može da parti rad operatera i da stekne znanje kako samostalno da otkloni problem ukoliko se isti ponovo pojavi
Za rešavanje problema moguće je istovremeno angažovati nekoliko tehničara, čime se redukuje vreme potrebno za otklanjanje problema.
Podrška daljinskim pristupom je sigurna jer se upotrebljavaju napredne tehnologije u zaštiti komunikacije između helpdesk-a i korisnikovog računara
Daljinski pristup računaru korisnika je moguć jedino uz odobrene kredencijale od strane korisnika za tu sesiju a korisnik je u mogućnosti da u potpunosti vizualno kontroliše rad našeg Help Desk tima.

Telefonska IT podrška
Ukoliko IT podršku nije moguće pružiti daljinskim putem, pruža se telefonska IT podrška za rešavanja problema. Telefonska IT podrška zahteva interakciju korisnika i pogodna je za korinsike sa višim opštim poznavanjem osnova rada na računaru. Na ovaj način veliki broj problema može se rešiti, a korisnik može usput biti edukovan kako da se otkloni kvar ako do njega ponovo dođe.

IT Podrška na lokaciji korisnika
Povremeno je problem potrebno otkloniti na lokaciji korisnika ukoliko daljinski pristup nije moguć ili usled zbog hardverskih ili softverskih problema. Obzirom da je IT podrška na lokaciji korisnika skuplja u odnosu na telefonsku IT podršku ili podršku daljinskim pristupom,IT podrška na vašoj lokaciji je krajnja opcija ili se vrši na Vaš zahtev. Kada se IT podrška pruža na lokaciji korisnika, nastali problem otklanjamo na način da ne ometamo Vaše ostale poslovne aktivnosti.

  

 

 PAKETE I USLUGE MOŽETE PORUČITI I ON LINE PUTEM OVDE.

2198

                  Više od           uspešnih projekata

"...Sarađujući sa IT LOGISTIC-om naša firma je dobila profesionalnu IT podršku. Brzinom i stručnošću u radu poslovna saradnja se razvijala godinama unazad i taj kontinuitet planiramo i da nastavimo..." RADISAV PUSULIĆ - Direktor SILOG DOO - www.silog.me
Name author,
"...Svima koji žele da njihova firma ima perfektno poslovno predstavljanje u virtuelnom svetu bih preporučio saradnju sa IT LOGISTIC-om čiji tim je učinio da sajt naše firme bude besprekorno odrađen web dizajn koji nas izdvaja od drugih..." AHMEDIN BIBEROVIĆ - Direktor EMILIO STECHER DOO - www.emiliostecher.me
Name author,

Translate

srafbebghrenfrdehuitmkrusltr

STATISTIKA POSETA

0685094
Danas
Juče
Ove nedelje
Prošle nedelje
Ovog meseca
Prošlog meseca
UKUPNO:
250
353
2547
2576
8023
9405
685094

KONTAKT PODACI

Bul. Peka Dapčevića 46 (dvorišna strana), 81000 Podgorica

PIB: 03119220

PDV reg.br.: 30/31-16863-4

Ž.R. 520-30976-73 Hipotekarna Banka

MNE: +382 67 2 333 11
FIX MNE: +382 20 684 654

SRB: +381 69 35 35 132